Заміна бланка посвідки на постійне проживання

Легалізуватися в Україні на тривалий час можна або отримавши посвідку на тимчасове проживання, або оформивши посвідку на постійне проживання. І якщо дію посвідки на тимчасове проживання потрібно продовжувати, щоб довше залишатися в країні на легальній основі, то у випадку з посвідкою на постійне проживання двічі в житті потрібно просто оновити бланк.

При виникненні необхідності оформити посвідку на тимчасове проживання, продовжити або анулювати її, а також оформити новий бланк посвідки на постійне проживання, наші юристи полегшать Вашу роботу із Законом і державними органами. Команда наших консультантів та правознавців відмінно володіє практичними навичками вирішення будь-яких питань у сфері міграційного права, а також в курсі всіх останніх нововведень. Це забезпечить Вам грамотну легалізацію, а також продовження терміну перебування в країні при необхідності, включаючи переоформлення необхідних документів.

Необхідність заміни посвідки на постійне проживання

Щодо документа посвідки на постійне проживання. Він дає право іноземцю постійно жити Новый бланк ПМЖ в Украинев Україні нарівні з громадянами, але не дозволяє голосувати і балотуватися на певні державні посади. Незважаючи на довічну дію документа, іноді виникає законна необхідність (або за непередбачених обставин) отримати новий бланк посвідки на постійне проживання в Україні.

Заміна бланка посвідки на постійне проживання в Україні іноземцю потрібно в таких випадках:

  1. Досягнення особою 25 і 45-річного віку (заміна фото);
  2. Заміна основних даних іноземця (П.І.Б., зареєстровану адресу проживання тощо);
  3. Встановлення розбіжностей між записами, внесеними до виду, із записами в інших документах;
  4. Пошкодження з різних причин, в результаті чого документ став непридатним до користування.

Заміна посвідки на постійне проживання старого зразка

Окремої уваги заслуговує заміна посвідки на постійне проживання старого зразка. У 2012 році уряд вніс поправки в деякі законодавчі акти, у зв’язку з чим було змінено формат документа.

Зараз іноземці, яким міграційна служба надала можливість постійно проживати в Україні, отримують книжечку паспортного формату в м’якій обкладинці зеленого кольору з зображенням на ній Державного Герба України.

Якщо Ви той іноземець, у якого на руках ще посвідка старого зразка, Вам її потрібно поміняти. Але, само собою, якщо Ви, припустимо, втратили документ, або Вам потрібна заміна посвідки на постійне проживання в 25 або 45 років, Ви, звісно, звернетеся до міграційної служби і вже отримаєте документ нового зразка.

Також в цьому допоможуть наші юристи, в чиїх силах значно спростити і прискорити процедуру.

  • Ми сформуємо і надамо в органи міграційної служби всі необхідні документи, залишивши Вам право насолоджуватися безтурботним перебуванням в країні.
  • Коли документ буде готовий, Ви лише прийдете в ДМС і отримаєте новий бланк посвідки на постійне проживання.

Документи

Загальний список

Якщо Ви самі будете подавати документи в міграційну службу, для успішного вирішення питання необхідно підготувати:

  • замена бланка постоянного вида на жительство в украинезаяву (бланк Ви знайдете у верхньому правому куті сторінки);
  • паспорт (оригінал і копія);
  • посвідку на постійне проживання, яка підлягає обміну;
  • квитанції про оплату держмита;
  • 2 фото 3,5х4,5 см на матовому папері;
  • довідку про відсутність судимості на території України.

Мінімальний пакет документів для юристів

У разі надання нам права оформити для Вас новий бланк посвідки на постійне проживання, від Вас буде потрібно лише

  • паспорт;
  • бланк посвідки, що підлягає обміну;
  • 2 фото.

Терміни заміни посвідки на постійне проживання

  • Якщо у Вашому житті відбулися деякі зміни, у зв’язку з чим потрібно отримати новий документ посвідки на постійне проживання, або Ви втратили посвідку, або Вам необхідна заміна посвідки на постійне проживання старого зразка, Ви звертаєтеся в міграційну службу при виникненні такої необхідності.
  • Якщо потрібно замінити бланк посвідки на постійне проживання при досягненні 25 або 45 років, у Вас на це є 30 днів.

У середньому, отримати новий документ можна вже через 7–10 робочих днів. Але якщо звернутися до нас, це займе пару днів, залежно від складності ситуації.

Вартість отримання нового бланка посвідки на постійне проживання

Для заміни бланка посвідки на постійне проживання заявник повинен сплатити держмито. Крім цього, якщо звернутися за допомогою юристів, окремо оплачуються послуги правознавців.

Звертаючись до нас за допомогою, потрібно буде лише скласти довіреність на ім’я наших юристів. Відсутні документи ми підготуємо самостійно. Якщо буде необхідно, ми навіть заберемо Ваші фото і прикріпимо їх до загального пакету документів. Крім цього, ми оплатимо держмито і в результаті посприяємо максимально швидкому вирішенню питання.