Правова допомога при створенні асоціації

Одним з основних напрямків практики фахівців корпоративного права «Альт-Брайер» є допомога при реєстрації асоціацій.

По суті, асоціація – це добровільне об’єднання фізичних і (або) юридичних осіб з метою спільного досягнення цілей, в яких зацікавлені учасники асоціації. При цьому зберігається незалежність членів які входять в об’єднання.

Створюється асоціація в такий послідовності:

  • Підготовка установчих документів;
  • Нотаріальне завірення документів;
  • Реєстрація майбутньої юридичної особи у відповідних фондах;
  • Реєстрація в державних структурах;
  • Допомога у формуванні ескізу печатки, а також – її виготовленні;
  • Сприяння при відкритті розрахункового рахунку в банку;
  • Постановка на облік в Податковій Інспекції;
  • Представлення інтересів в Антимонопольному Комітеті України;
  • Отримання Дозволу АМК.

Регистрация ассоциации

Якщо Ви бажаєте зареєструвати асоціацію своїми силами – дотримуйтеся даного алгоритму. Однак якщо хочете отримати результат швидко і без зусиль, зберігши при цьому час для більш важливих справ, звертайтеся до фахівців.

Всі перераховані вище етапи повністю здійснюють юристи «ЮК« Альт-Брайер », затребувавши при цьому від замовника лише основний пакет документів щодо юр. осіб-засновників, які створюють асоціацію.

Обов’язкові документи для реєстрації асоціації

Создание ассоциации

  • Назва об’єднання на укр., рос. і англ. мовах;
  • Інформація про місцезнаходження і цілі діяльності;
  • Нотаріальна копія виписки з ЄДР або свідоцтва про реєстрацію майбутнього учасника асоціації;
  • Нотаріальна копія довідки про включення учасника до ЄДРПОУ;
  • Нотаріальна копія статуту учасника;
  • Протоколи зборів власників щодо створення об’єднання;
  • Копії паспортів та ідентифікаційних кодів основних посадових осіб компанії (керівника, бухгалтера), а також осіб, які мають право підпису документів від імені засновників;
  • Документи, що підтверджують повноваження певних осіб підписувати документи від імені засновників;
  • Письмовий дозвіл на участь в об’єднанні;
  • Документи, що підтверджують відсутність заборгованості учасників об’єднання перед бюджетом;
  • Копія балансу, завірена відповідною печаткою.

Це базовий комплект паперів, який потрібен для реєстрації асоціації. Незалежно від того – будете Ви самі реєструвати об’єднання, або надасте цю процедуру фахівцям, всі вони будуть фігурувати в процедурі.

Звичайно, представляючи його юристам компанії «Альт-Брайер», Ви заощадите час на підготовку безлічі документів, візити в держструктури, оплату держмита, і інші обов’язкові етапи реєстрації асоціації.

Як самостійно зареєструвати асоціацію?

Справитися з процедурою реєстрації асоціації своїми силами, звичайно, можливо. Однак, це здійснимо тільки для тих, хто:

  • детально знає алгоритм дій;
  • знайомий з вимогами, висунутими до документального оформлення;
  • володіє переліком паперів, необхідних для подання АМК.

Для інших розглянута робота виявиться непосильною. Однак можна навіть не витрачати свій дорогоцінний час на розгляд перерахованих вище етапів процедури, а відразу звернутися до юристів компанії «Альт-Брайер».

Пам’ятайте, для того, щоб реєстрація асоціації здійснилася швидко і безтурботно, варто звернутися до компетентних фахівців, які за короткий термін нададуть готовий результат. Кваліфікована команда наших правознавців готова взятися за роботу з моменту першого рукостискання, кваліфіковано виконавши всі умови співпраці.

До того ж, звернутися до наших юристів можна як особисто в головному офісі в м. Києві або в філії, розташованому в м. Рівне, або ж зв’язавшись по телефонах, представленим на основному сайті компанії.