Реєстрація банку: особливості процедури

Основні вимоги при реєстрації банку
Як здійснюється реєстрація банку

Регистрация банка

Міжнародна юридична компанія «Альт-Брайер» надає юридичні та консалтингові послуги громадянам України та іноземцям. У сферу нашої практики входить сприяння при реєстрації комерційних і некомерційних установ, в тому числі – реєстрація банку.

Будь-який громадянин України розуміє необхідність наявності в країні банків. Завдяки функціям, які здійснюють ці фінансові установи, фізичні та юридичні особи можуть отримувати позики, як для персональних, так і для комерційних цілей, перераховувати грошові кошти, та інші функції. Зокрема, виділяють такі головні аспекти діяльності банків:

  • зберігання грошей;
  • організація фінансових потоків;
  • економічне управління;
  • біржове посередництво;
  • кредитування.

Основні вимоги при реєстрації банку

Реєстрацію небанківських господарських товариств здійснюють органи місцевої виконавчої влади, в той час, як реєстрація комерційного банку повинна проходити в Національному банку України в Києві, незалежно від місця розташування і напрямку. Саме з того моменту, коли НБУ «дасть добро», банк вважається створеним і набуває статусу офіційно зареєстрованої юридичної особи.

Учасниками банківської установи можуть бути юридичні та фізичні особи, включаючи резидентів і нерезидентів. Також офіційно брати участь в роботі може держава в особі Кабінету Міністрів або уповноважених ним органів. Чи не мають законної можливості бути учасниками – юр. особи, в яких банк володіє 10 і більше відсотками статутного капіталу, а також об’єднання громадян, релігійні та благодійні організації.

Як здійснюється реєстрація банку

Регистрация банка в Украине

Реєстрація банку вважається закінченою після внесення відповідної інформації до Державного реєстру банків, після чого фінустанова набуває статусу новоутвореної юридичної особи України. Обов’язково така подія підтверджується видачею Національним банком України довідки про його держреєстрації за встановленою формою.

Відбувається реєстрація наступним чином:

  1. Уповноважені особи подають Національному банку України визначений пакет документів, спеціально підготовлений для початку реєстрації банку;
  2. Нацбанк протягом тижня з моменту подання паперів відкриває тимчасовий рахунок з метою накопичення внесків засновників та інших учасників організації;
  3. Рішення про реєстрацію фінустанови в установленому законодавством порядку (або про відмову в наданні такої послуги) приймає, звичайно ж, Національний банк України. Відбувається це не пізніше, ніж після закінчення тримісячного терміну з моменту подачі повного пакету документів.

Зарегистрировать банкРеєстрація банківської установи – одна з неймовірно важливих і складних процедур, якщо Ви маєте намір надавати банківські послуги в Україні. Самостійно здійснити такі дії вкрай складно, тому рекомендується залучати до співпраці юристів, які спеціалізуються на комерційному праві, і найкращими помічниками в такій справі будуть правознавці компанії «Альт-Брайер».

Надаючи нашим фахівцям право супроводу процедури узаконення банківської діяльності в Україні, Ви можете бути впевнені, що реєстрація банку здійсниться максимально швидко, законно, прозоро, і без наслідків. Ми відповідаємо за якісний позитивний результат, який послужить правильним і надійним стартом для Вашого бізнесу в банківській ноші країни.