Допомога при реєстрації об’єднань

Обов’язкові папери для створення об’єднання підприємств
Процедура реєстрації об’єднання в Україні

Фахівці компанії “Альт-Брайер” надають консультації та правові послуги суб’єктам господарської діяльності в галузі корпоративного права, в розрізі чого надають супровід реєстрації об’єднань юридичних осіб. У сутності, об’єднання підприємств являє собою освіта в числі двох і більше юр.осіб з метою досягнення загальних цілей. Представлена форма може створюватися як асоціація, корпорація, консорціум, концерн, і інше об’єднання фірм, передбачених чинним законодавством.

Регистрация объединений

Оскільки зареєструвати об’єднання без підтримки юристів неймовірно складно, краще відразу звернутися за допомогою до правознавцям, щоб не витратити багато часу даремно. Зробити це можна як в основному офісі р. в Києві, так і у філії р. в Рівному. Чому так простіше – Ви зрозумієте далі, а ми, в свою чергу, допоможемо на законних підставах створити асоціацію, корпорацію, холдинг та інші види об’єднань, діючих на всій території України та за кордоном.

Крім іншого, ми надаємо бухгалтерський супровід бізнесу, консалтинговий сервіс, а також послуги в сфері транспортного та міграційного права, що робить можливим комплексне співробітництво з нашою компанією.

Обов’язкові папери для створення об’єднання підприємств

Якщо Ви зберетеся реєструвати об’єднання, ось так буде виглядати обов’язковий пакет документів, які потрібно буде надати юристам компанії «Альт-Брайер»:

  • Назву об’єднання на укр., рос. і англ. мовами;
  • Інформація про місцезнаходження і цілі діяльності;
  • Нотаріальна копія виписки з ЄДР або свідоцтва про реєстрацію учасника;
  • Нотаріальна копія довідки про включення до ЄДРПОУ учасника;
  • Нотаріальна копія статуту учасника;
  • Протоколи зборів власників щодо створення об’єднання;
  • Копії паспортів та ІД-номерів основних посадових осіб (керівника, бухгалтера), а також осіб, які мають право підпису документів від імені засновників;
  • Документи, що підтверджують повноваження певних осіб підписувати документи від імені засновників;
  • Письмовий дозвіл на участь в об’єднанні;
  • Документи, що підтверджують відсутність заборгованості учасників об’єднання перед бюджетом;
  • Копія балансу, завірена відповідною печаткою.

Процедура реєстрації об’єднання в Україні

Після підбору основного списку документів, залишиться найбільш важлива частина – сформувати пакет паперів безпосередньо для реєстрації об’єднання. Ви, звісно, можете робити самостійно, а можете довірити процедуру фахівцям в області корпоративного права, і через деякий час без зусиль отримати готовий результат.

У будь-якому випадку, процедура реєстрації об’єднань включає в себе наступні етапи:

Объединение предприятий

  • Підготовка установчих документів;
  • Нотаріальне завірення документів;
  • Реєстрація в державних органах;
  • Постановка на облік у Фіскальній Службі;
  • Представлення інтересів в Антимонопольному Комітеті України;
  • Дозвіл АМК на узгоджені дії, і інше.

Наші спеціалісти супроводжують процедуру реєстрації об’єднань на максимально комфортних умовах для клієнта, дотримуючись усіх вимог замовника. Особливістю нашого сервісу є те, що при відсутності деяких паперів, ми з легкістю відновимо «пробіл», надавши в результаті очікуваний результат.

У процесі підготовки паперів та безпосередньо реєстрації юристи компанії «Альт-Брайер» будуть тримати клієнта в курсі просування справи, тим самим забезпечуючи спокій замовника. Також ми гарантуємо законність процедури, чим автоматично ручаємося за законність майбутньої діяльності об’єднання