Процедура реєстрації фінансової компанії в Україні

«Альт-Брайер» – це всі види юридичної допомоги в питаннях державної реєстрації. Плануєте розвинути власний бізнес у фінансовій сфері? Ми розповімо Вам, як зареєструвати фінансову компанію, витративши на це мінімум часу. Пропонуємо для початку поговорити про те, як виглядає загальний порядок реєстрації і що з цього приводу кажуть нам українські закони.

Порядок реєстрації фінансової компанії в Україні

Реєстрація фінансової компанії УкраїнаУ законах процедура реєстрації представлена як досить складний багатоступінчастий процес, який починається створенням юридичної особи, а завершується оформленням документа в Нацкомфінпослуг.

Розглянемо цей алгоритм більш докладно:

  • реєстрація фінансової компанії стартує з підготовки пакета документів, з якими Ви вирушаєте у відповідну установу і реєструєте там нову юридичну особу;
  • Ви встановлюєте розмір свого статутного капіталу і формуєте його;
  • готуєте внутрішні правила, договори та інструкції, щоб відправитися з цим в Нацкомфінпослуг;
  • вирушаєте у саму комісію, де і подаєте необхідну заявку.

Види фінансових установ

Фінустанови в Україні можуть бути декількох видів. Закони передбачають щонайменше чотирнадцять можливих варіантів фінансової установи. Отже, така компанія може бути:

  • банком або кредитною спілкою;
  • небанківської кредитної організацією;
  • лізинговою компанією;
  • ломбардом;
  • страховою чи факторинговою компанією;
  • недержавним пенсійним фондом або довірчим товариством;
  • інвестиційним фондом або компанією, що управляє активами;
  • керує фінансовою компанією та ін.

Види послуг, що надаються фінансовими установами

Специфіка роботи фінансових компаній полягає в тому, що спектр їх послуг може бути дуже широким і конкретно питання фінансів кожна установа може стосуватися в більшій чи меншій мірі.

Тому дуже важливо з’ясувати, які види фінансової активності неодмінно повинні ліцензуватися, а які можуть вживатися без цього дозвільного документа.

Без ліцензії Ви зможете:

  • Реєстрація фінансових компанійвидавати позики і кредити, якщо в хід йдуть Ваші власні кошти;
  • залучати активи від юросіб;
  • займатися факторингом і порукою;
  • надавати гарантії.

А от для чого вона Вам неодмінно знадобиться:

  • страхування;
  • кредитування за рахунок тих грошей, які Ви залучаєте ззовні;
  • виплата пенсій;
  • процес залучення активів від фізичних осіб;
  • робота в сфері фінансового клірингу та обміну валют.

Вимоги до фінансової компанії під час реєстрації

Законні вимоги до реєстрації фінансових компаній пред’являються за низкою критеріїв. Насамперед, це наявність статутного фонду, який не повинен бути нижче чітко встановленого мінімального порогу, крім того, це певні вимоги до кандидатів на керівні посади і до технічного оснащення компанії. А тепер більш докладно про це.

Розмір статутного капіталу фінансової установи

Єдиної вимоги для всіх фінансових компаній в законі не існує – все-таки неправильно встановлювати однаковий мінімум для підприємств, які працюють в принципово різних сферах. Так, наприклад, власник ломбарду повинен подбати про статутний капітал в розмірі двохсот тисяч гривень, а, от для засновників банку ця цифра сягає вже ста двадцяти мільйонів.

Вимоги до директора та головного бухгалтера фінансової установи

Однозначно відповісти на таке питання досить складно – критерії відбору директора і бухгалтера будуть сильно відрізнятися в залежності від обраної галузі діяльності.

Єдина вимога, яка може вважатися універсальною, це наявність відповідної освіти та мінімального стажу, а також відсутність судимостей і «темних плям» в діловій біографії.

Реєстрація фінкомпаній УкраїнаВимоги до персоналу фінансових установ

За великим рахунком, тут діють ті ж механізми, що і у випадку з керівними посадами – релевантна освіта, досвід і позитивна з юридичної позиції репутація.

Вимоги до технічного обладнання та програмного забезпечення

По цьому пункту Україна, а точніше її закони, пред’являє до фінансової компанії ті ж вимоги, що і до будь-якої іншої. Програмне забезпечення повинне бути строго ліцензійним, а технічне обладнання повинне створювати умови для нормального виконання виробничих завдань.

Наші переваги:

  • реєстрація фінансової компанії з допомогою «Альт-Брайер» проводиться в рамках повного циклу. Тобто, ми супроводжуємо всі необхідні юридичні операції – від створення юрособи до фінальної реєстрації;
  • реєстрація фінансової компанії проводиться нами особисто. Іншими словами, ми не користуємося послугами посередників і підрядників – власного професійного ресурсу нам вистачає для ефективного вирішення поставлених завдань;
  • для кожного клієнта ми застосовуємо унікальний алгоритм реєстрації, а це означає, що незалежно від ситуації ми досягаємо максимальної результативності;
  • реєстрація фінансової компанії для нас – це не просто сукупність юридичних операцій, але, перш за все, відповідальність перед клієнтом і грамотний захист його ділових інтересів!